Učební obory nabídka dvouletých a tříletých učebních oborů
Nabídka učebních oborů
Informace o učebních oborech
Cukrářské práce
Žáci se učí obsluze a údržbě strojů a zařízení v cukrářské výrobě. Dále se učí připravovat cukrářská těsta a hmoty, jejich zpracování na finální výrobky. V tomto oboru se žáci také naučí různé způsoby zdobení cukrářských výrobků, restauračních moučníků a zmrzlin a zvládnutí základních úklidových prací.
Malířské práce
Absolvent se uplatní v povolání malíř, lakýrník a natěrač. Je schopen provádět jednoduché malířské práce v interiéru a na fasádách, tj. připravovat podklady a malířské nátěrové hmoty, nanášet nátěrové hmoty různými technikami v jednom nebo více odstínech na různých podkladech.
Zednické práce
Vyměřování dle dokumentace, zdění, omítání, betonování, izolování, osazování výrobků, stavba lešení, příprava směsí a materiálů, sádrokartonářské práce, obkladačské práce, pomocné a dokončovací práce, obsluha stavebních strojů.
Kuchařské práce
Příprava a ošetření základních druhů surovin určených k výrobě a expedici teplých a studených jídel a nápojů, příloh a výrobků teplé a studené kuchyně. Vlastní výroba teplých a studených jídel, nápojů a příloh.
Prodavačské práce
Příprava zboží k prodeji, doplňování zboží v provozní jednotce, prodej a technika prodeje zboží – dělení, vážení, měření a balení zboží, aranžování a vystavování zboží v provozní jednotce, skladování a ošetřování zboží, manipulace s obaly.
Pečovatelské práce
Absolvent se uplatní jako pracovník sociálních služeb v ambulantních nebo pobytových zařízeních a v terénních službách, zejména při poskytování přímé obslužné a asistentské péče klientům, při zajišťování chodu domácnosti klientů nebo pomoci s péčí o dítě.
Pekařské práce
Obor připravuje žáky na zpracování těsta na běžné a jemné pečivo, přípravu polotovarů k pečení a dokončovací práce, na výrobu různých druhů chleba a dalších výrobků. Absolventi se uplatní při výkonu povolání dělník pekařské výroby.
Praktická škola
Vzdělávání v praktické škole umožňuje žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, plynoucími ze snížené úrovně jejich vzdělávacích schopností a žákům s více vadami doplnění a rozšíření všeobecného vzdělání dosaženého v průběhu plnění povinné školní docházky.