Úřední deska Odborné učiliště a Praktická škola, Hlučín
Úřední deska
Termíny závěrečných zkoušek 2024
Složení
školské rady OU a PrŠ Hlučín
Pro volební období 2023/2026
U těchto učebních oborů probíhá převážně skupinová výuka, při které se žákům věnují učitelé odborného výcviku individuálně, dle potřeb jednotlivých žáků. Tato výuka probíhá v učebnách, kde žáci získávají základní dovednosti a následně si je procvičují a zdokonalují na zakázkách. Malíři provádí malby a nátěry pro tato zařízení:
Zedníci své dovednosti procvičovali na rodinných domcích u soukromých osob:
Pečovatelé si své dovednosti procvičují u těchto organizací:
Prodavači svou praxi vykonávají v těchto supermarketech:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Organizace školního roku 2024/2025
I. pololetí: 2. září 2024 - 30. ledna 2025 II. pololetí: 3. února 2025 - 27. června 2025
Podzimní prázdniny: 29. a 30. října 2024 Vánoční prázdniny: 23. prosince 2024 - 3. ledna 2025 Pololetní prázdniny: 31. ledna 2025 Jarní prázdniny: 10. března – 16. března 2025 Velikonoční prázdniny: 17. dubna 2025 Hlavní prázdniny: 28. června 2025 – 1. září 2025
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Název školy: |
Odborné učiliště a
Praktická škola, Hlučín, příspěvková organizace |
|||||
Adresa
školy a adresa
pro doručování dokumentů v analogové podobě a digitální podobě doručovaných
na přenosných technických nosičích dat: |
Čs. Armády 336/4a, Hlučín, 748 01 |
|||||
Telefonní kontakt: |
ředitel školy: |
+420 595 150
010 |
|
|||
|
sekretariát: |
+420 595 150
011 |
|
|||
|
FAX: |
+420 595 150
021 |
|
|||
|
Zástupce ředitele: |
+420 595 150
012 |
|
|||
|
Ekonom: |
+420 595 150
022 |
|
|||
|
Vedoucí odborného výcviku-stavební obory a služby |
+420 595 150
013 |
|
|||
|
Vedoucí odborného výcviku potravinářských oborů a praktické školy |
+420 595 150
014 |
|
|||
|
Třídní učitelé-sborovna I |
+420 595 150
015 |
|
|||
|
Třídní učitelé sborovna II |
+420 595 150
016 |
|
|||
|
Školní kuchyně |
+420 595 150
024 |
|
|||
|
Vedoucí školní jídelny |
+420 595 150
023 |
|
|||
E-mail: |
info@ouhlucin.cz |
|||||
www stránky: |
www.ouhlucin.cz |
|||||
Identifikátor datové schránky: |
wawj6qq |
|||||
Úřední hodiny: |
pondělí - pátek |
8:00 – 11:00 hod |
13:00 – 14:00 hod |
|||
Přehled datových formátů dokumentů obsažených v datové zprávě: |
PDF, PDF/A, XLS, XLSX, DOC, DOCX, XML |
|||||
Právní forma: |
příspěvková organizace zřízená Moravskoslezským krajem |
|||||
Zřizovatel školy: |
Moravskoslezský kraj |
|||||
Adresa zřizovatele: |
28. října 117, 702 18 Ostrava |
|||||
Zřizovací listina: |
vydal
Moravskoslezský kraj, odbor školství, mládeže a sportu ke dni 1.říjnu 2001 na dobu neurčitou |
|||||
Ředitel školy: |
Mgr. Jindřich Honzík |
|||||
Zápis do rejstříku škol: |
1.1.2005 |
|||||
Datum zahájení činnosti: |
1. 9. 1985 |
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
Součásti organizace: |
odborné učiliště, praktická škola,, školní jídelna |
|||||
Kapacita
školy: |
Odborné učiliště a praktická škola |
275 |
||||
|
Z toho praktická
škola |
24 |
||||
|
školní jídelna |
200 jídel |
||||
IČ: |
00601837 |
|||||
DIČ: |
|
škola není plátcem
DPH |
||||
|
|
|
||||
Identifikátor zařízení (RED
IZO): |
600 026 779 |
|||||
IZO střední školy: |
000601837 |
|||||
IZO školní jídelny: |
110 022 696 |
|||||
Místo
poskytovaného vzdělávání nebo školských služeb: |
Adresy |
|||||
Odborné učiliště a Praktická škola |
Čs. Armády 336/4a,
Hlučín, 748 01 |
|||||
Cvičná pracoviště odborného výcviku |
Hrnčířská 45,
Hlučín, 748 01 |
|
Obory vzdělávání s výučním listem,
denní studium: |
||
|
Obory středního vzdělávání s výučním
listem |
||
Kód oboru |
Název oboru |
Délka studia |
Název švp |
29-51E/01 |
Potravinářská
výroba |
3 roky |
Cukrářské práce |
29-51-E/02 |
Potravinářské
práce |
2 roky |
Pekařské práce |
36-57-E/01 |
Malířské a
natěračské práce |
3 roky |
Malířské práce |
36-67-E/01 |
Zednické práce |
3 roky |
Zednické práce |
65-51E/01 |
Stravovací a
ubytovací služby |
3 roky |
Kuchařské práce |
66-51-E/01 |
Prodavačské práce |
3 roky |
Prodavačské práce |
75-41E/01 |
Pečovatelské
služby |
3 roky |
Pečovatelské práce |
Obor středního
vzdělání bez výučního listu |
|||
78-62-C/02 |
Praktická škola
dvouletá |
2 roky |
Praktická škola
dvouletá |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Povinnost zveřejňování podle § 28a) zákona č. 250/2000
Sb.
Novelou zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, je s účinností od 21. 2. 2017 příspěvkové organizaci stanovena povinnost sestavovat rozpočet a střednědobý výhled rozpočtu, které schvaluje její zřizovatel.
Rozpočet příspěvkové organizace je plán výnosů a nákladů na kalendářní rok a střednědobý výhled rozpočtu je plán nákladů a výnosů na další dva roky následující po roce, na který je sestavován plán na kalendářní rok.
Povinnost zveřejnit návrh rozpočtu/střednědobého výhledu rozpočtu a schválený rozpočet/střednědobý výhled rozpočtu je zajištěna zveřejněním na internetových stránkách zřizovatele http://www.msk.cz/verejna_sprava/index.html.